Dia Mundial del Teatre 2021

Avui 27 de març, com tots els anys se celebra el Dia Mundial del Teatre.

L’Institut Internacional del Teatre (International Theatre Institute ITI) ha donat a conèixer el Missatge del Dia Mundial del Teatre corresponent al 2021, escrit per l’actriu anglesa inglesa Helen Mirren.

Us el compartim:

“Aquest ha estat un temps ben difícil per a la representació en viu i molts artistes, tècnics i artesans han patit dificultats en una professió ja carregada d’inseguretat.

Potser aquesta inseguretat sempre present els ha fet més capaços de sobreviure aquesta pandèmia amb enginy i valor.

La seua imaginació s’ha traduït, en aquestes circumstàncies noves, en maneres creatives, divertides i emotives de comunicar, gràcies en gran mesura a Internet, per suposat.

L’ésser humà ha contat històries als seus congèneres des que habita el planeta. La bella cultura del teatre viuràmentre romanguem ací.

L’anhel creatiu d’escriptors, dissenyadors, ballarins, actors, músics, directors mai s’ofegarà i en el futur immediat florirà de nou amb energia renovada i una comprensió nova del món que tots compartim.

No puc esperar!”

Autora: Helen Mirren, Regne Unit Actriu de teatre, cine i televisió.

I també us adjunte el vídeo que han realitzat a la biblioteca d’Olesa de Montserrat en commemoració que m’ha agradat molt.

¡IMPORTANTE! Responde a la pregunta: ¿Cuál es el valor de 8 14 ?