Veus del Sàhara

L’alumnat de Segon Curs d’Animació Sociocultural i Turística participà el divendres dia 16 de febrer al Festival Fetesa. Fetesa és un festival de teatre escolar que forma part d’un projecte de col·laboració amb el Sahara Occidental.

Ací teniu el vídeo de l’actuació.
[youtube https://www.youtube.com/watch?v=6Uc1c4sWL9c]

L’aspecte més interessant de la construcció de l’obra ha estat que gràcies a això l’alumnat ha pogut conéixer la realitat saharaui. A classe vingué la educadora social, ex-alumna i cooperant al Sahara Marta Romero que ens explicà la situació als campaments, i la història del conflicte. Però també haguérem d’endinsar-nos a la música, la poesia i els relats saharaui.

El projecte em confirma de nou les grans possibilitats del teatre com a ferramenta de reflexió sobre la realitat, i formació de l’alumnat d’Animació Sociocultural i Turística.

¡IMPORTANTE! Responde a la pregunta: ¿Cuál es el valor de 13 13 ?